torsdag

Riktigt skönt att få sova ut idag alltså, kommer ju missa sovmorgonen på lördag och behöva gå upp typ kl 7 då! Nu har jag några timmar framför mig innan jag ska till skolan och dom ska, bara det blir lite varmare & solen kommer fram på vår altan, ägnas åt att sola såklart. Sen så har jag samhäll i skolan kl 13.50 och efter det så ska jag & min älskling hem hit. Vi har har varit ihop 10 månader idag, helt sjukt egentligen! Och för att fira det (haha) så ska han följa med mej på Friskis & Svettis, något jag tjatat på honom med i typ 9 månader. Men nu ska han med iaf, vi ska köra ki-box, så jag gissar att mina armar kommer vara helt döda sen, eftersom han är typ 10000 grr starkare än mej. Men vi hörs sen, ha en bra dag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0