hemma

Jobbet var riktigt segt och tråkigt, helt seriöst så undrar jag hur länge jag pallar innan jag säger upp mig ifrån skiten alltså. Till lunch blev det iaf Burger King tillsammans med Nikki, Bana, Kiavash & Arash, det var väl dagens höjdpunkt typ. Sen jag kom hem så har jag ätit en jättegod middag (oxfilé & pommes frites) och så har jag sett på en ny serie på sexan som hette New Amsterdam, fast den var inte sådär överdrivet bra. Nu måste jag sätta igång med att plugga samhäll också, har prov på ekonomisk politik och sånt där tråkigt shit på tisdag. Jag förstår seriöst inte folk som går sam ekonomi, eller som min familj, båda min föräldrar jobbar/har jobbat på bank i typ 25-30 år och min syrra är också värsta intresserad av ekonomi, kul lixom?! Aja, vi hörs imorn

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0