jag är carrie


samantha, miranda, charlotte & carrie

Jag köpte självklart Expressen idag och Ebbas krönika var så jävla klockren, den handlade om att vi alla anser att vi är exakt som Carrie  ( i SATC) och sen i hemlighet utser våra kompisar till Samantha, Miranda & Charlotte. Haha, det är så jävla klockrent! När jag började kolla på SATC så ansåg jag självklart att jag var precis som Carrie, Nicole var slampiga Samantha (hahahaha, sry <33), Valeria var manshatande Miranda (hahaha, sry igen) & någon Charlotte hade jag inte riktigt, det fick väl typ bli MP. Fast om jag ska vara ärlig så är jag nog en blandning av Carrie & Charlotte, och mest lik Charlotte, en liten konservativ Upper Eastside-prinsessa, hihi.

Aja, dagen i övrigt har såklart spenderats med John. Jag hann tyvärr inte med att sola innan skolan, eftersom solen på var altan inte kommer fram förrän typ 12.30 & då var jag tvunge att fixa lunch. Sen så drog jag till skolan, hade typ 40 minuter samhäll, då fick vi typ godis och gjorde inget mer och sen så drog jag & J hem till mej, myste och sådär och sen drog vi till friskis. Där träffade vi Bryan i gymmet, det var ganska kul, haha! Men vi körde iaf ki-box och det gick helt okej, J typ slog mej i ansiktet så min läpp svider och som hämnd sparkade jag honom, på ett ställe som killar avskyr att bli sparkade på, om jag säger så, haha (har dåligt samvete faktist). Jag är typ helt slut i armarna nu, känns helt jobbigt att skriva alltså! Skriver imorn igen, då har jag också bara en lektion och börjar 13.50, livet är härligt.


puss


ps. idag gick jag faktist till skolan i mitt victorias secret-nattlinne, haha! jag sov i det inatt och sen så orkade jag inte byta om, utan kom på att det funkar lika bra som klänning, värsta smart att använda nattlinnen som klänningar juu! hittade inte riktigt någon bild på hur det ser ut, men typ som den här fast inte lika kort & porrig, haha

Kommentarer
Postat av: Lotta

ha ha ha ha säger inte vem jag "är".

Har gärna carries alla skor dock ;O)

2008-05-29 @ 22:00:43
URL: http://undressed.blogg.se/
Postat av: Lexie

haha smart att gå i nattlinnet till skolan ;)

2008-05-29 @ 22:01:29
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: :/

du är :S

2008-05-29 @ 23:34:20
Postat av: Melina

älskar bilden

2008-05-30 @ 15:21:56
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: v

Hahahaha! Manshatande, jo jag tackar och bugar x)



Stämplad för livet xD

2008-05-30 @ 17:46:29
URL: http://rookiecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0