jag säger upp mig

Jag satt ute i solen i en timme förut och lyckades faktist få en bikinirand, och imorn har jag tre timmars hål, så jag gissar att jag & P kmr sitta ute i solen då också och bli knallröda som vanligt. Efter solningen åkte jag iväg till äckeljobbet och nollade hela skiten. Så jag säger upp mig imorn. Och det är inte bara för jag nollade idag, utan det har gått segt länge och jag tycker det inte är kul. Jag har typ ångest inför varenda gång jag ska jobba och när jag är där så vill jag bara gå hem. Det känns precis som när jag gick på gympan i skolan, man hade en lektion och tre minuter efter att den var slut fick man ångest inför nästa. Så imorn säger jag upp mig, thats it. Och förresten så måste jag säga att jag har världens bästa kille som snackade med mej i tlf och tröstade mej på varenda rast ♥


puss


Kommentarer
Postat av: kajsa

okeej:( vad tråkigt. hoppas din tisdag blir bättre & härligt med en biknirand!:)

2008-05-26 @ 22:44:17
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: Natta

meh eeemmaa!

2008-05-27 @ 00:36:15
URL: http://nattaaas.blogg.se/
Postat av: paui

wiiie, grattis till mvg i svenska :D:D

2008-05-27 @ 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0