måndag

Vi har z-eftermiddag idag (inga lektioner efter lunch) så nu är jag hemma. Innan jag gick hem hade vi levnadslära, det var sista lektionen på kursen och det kändes bra. Inte för att det var ett så jobbigt ämne, men det var ganska tråkigt. Det har blivit kallt ute också, bara 12 grader just nu. Det roliga är att alla fortfarande tror att det är typ 25, så varenda människa springer runt i shorts och fryser, suckers. Jag ska iväg på step-up senare med Paui, det blir kul hoppas jag.

ciao


Kommentarer
Postat av: p

ursäkta? "det blir kul hoppas jag." MAN HAR ALLTID KUL MED MIG JUU!

2008-05-12 @ 15:53:07
Postat av: Natta

Haha, jag var en av dom som sprang runt i shorts och frös x)

2008-05-12 @ 16:04:00
URL: http://nattaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0