måndag

Äntligen asvarmt ute! Jag hade en lektion i skolan imorse som var italienska och sen så har jag fyra timmars hål. Om 10 minuter så ska jag ha svenska, men vi ska ha vikare och bara jobba själva (på en sak man lika gärna kan göra hemma) så det känns helt onödigt att åka tillbaka till skolan igen. Jag just sagt hejdå till J som var hos mej på hålet, men han skulle tillbaka till svenskan, haha. Nu ska jag ut och sola en timme och sen så ska jag plugga samhäll (en till anledning vf jag inte går på svenskan). Och sen så ska jag äckeljobba! Jag hatar mitt jobb, jag hade seriöst ångest igår när jag skulle sova för att jag behöver gå dit idag igen. HATA! Jag tänker fan säga upp mej om det inte går asbra idag.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0