måndag

image260Just kommit hem ifrån skolan, jag fick gå tidigare för jag är så bra, haha. Skoldagen var asseg, jag har varit påväg att somna typ hela dagen. Sov jättedåligt, vaknade av en mardröm kl 5 imorse, inte kul. Nu så hade jag egentligen tänkt gå ut och sola, men nej, 17 grader är lite för kallt för mej (jag vill ha 28 +!) så jag får hitta på något annat. Jag ska iaf iväg på step sen 17.30, riktigt skönt att träna, inte hunnit de två senaste veckorna. Btw, eftersom jag älskar friskis & svettis, så kan jag tipsa om att under hela maj tränar/gymmar/spinnar (eller vad man nu säger, haha) man gratis där! Så bara att prova på , I know u'll looove it!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0