min bror är enda barnet

Hemma igen från bion, vilket slöseri med tid alltså! Filmen var asdålig, riktigt seg och handlade typ inte om någonting, två bröder, den ena var facist och den andra var typ sosse och så var dom kära i samma tjej, snark. Innan bion var jag alltså med John lite, vi gjorde inte särskilt mkt, duschade, käkade och såg på Kill Bill. Vi åkte in till stan med Tobbe, Oskar & Marcus, och så träffade vi Uffe också (känd lärare på ruddan, som blir min mentor nästa år) han kallade mej bråkstake för jag valt Fred & Konflikt, haha. Iaf, nu ska jag snart käka middag och sen göra min bokgrej som jag bara skjuter upp hela tiden. Och joo, min kära mobil har fått det problem som alla Sony Ericsson w580i tydligen har, knapparna spricker! Alla mina knappar har spruckit på mitten och menyknappen är helt sne, så vi ska åka till Barkaby och reklamera den, så förhoppningsvis kan vi betala mellanskillnaden till en ny mobil, så ikväll kanske jag har en ny mobil!

puss

Kommentarer
Postat av: mona

hahahah ska uffe bli din mentor? guuud :')

btw måste vi fixa så vi hamnar i samma fred o konflikt kurser, pallar inte gå ensam med en massa terroristlovers

2008-05-21 @ 20:07:36
Postat av: emmiiis

hahaha, jaa, min mentor önskade att vår mentorsgrupp skulle få hnm ;(



aah, vi får kolla sen när vi får våra scheman och allting :D

2008-05-21 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0