onsdag

Onsdag i dag då och jag slutar som vanligt skolan tidigt. Just kommit hem och nu ska jag sätta mej och fixa lite med mitt naturprojekt, har inte lyckats få in 25 svar, så jag frår väl ljuga ihop dom 8 som är kvar, snyft... Sedan så ska jag iväg och ta nästa spruta mot livmoderhalscancer, de har öppet mellan 15-17 och jag siktar på att vara där prick 15 och fixa det snabbt (senast var jag tvungen att vänta i typ en timme..blä). Och efter det så ska jag & Pauline iväg på aerobics, jag måste ju få upp min kondition igen! Och well, det var min dag det.. Jag gissar att vi hörs senare,

puss puss

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

mysigt :D

2008-05-07 @ 14:56:05
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0