random frågor

Vilken av Sex and the City karaktärerna är du?
Som jag skrev igår, mest Charlotte. Men lite Carrie också, jag kan ju skryta med att min kille heter John, precis som Mr Big gör (avslöjas i sista scenen i sista avsnittet av satc)

Vem skulle spela dig i en film om ditt liv?
Haha, i nian fick jag alltid höra att jag var lik Katherine Heigl (Izzie i Greys), så vi kör väl på henne då

Vem skulle spela din ideal man?
Leo Dicaprio från Titanic-tiden

Vilken typ av drink är du?
Ingen aning, en 2.25 cider? HAHAHA, nej, jag skämtade bara

Vilken Britney Spears är du? Ung, oskyldig, arg, festgalen?
Den unga

Vilken Spice Girl är du?
Baby Spice.

Vilken Disney prinsessa skulle du vilja vara?
Gud vad svårt, Törnrosa kanske?

Kommentarer
Postat av: Melina

kul :)

2008-05-30 @ 19:17:00
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: cilla

svar:

jaa, förfan :D

2008-05-30 @ 19:47:18
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0