the holy threesome of 9A

Jag har just varit och tränat och sen i duschen började jag tänka. Och kom på att Nikki ska gå sin jobbkurs imorn & jag & MP jobbar = vi kmr återförena "the holy threesome of 9A" (inte vårt ord, lärarna kallade oss så, haha.) Även fast vi inte umgås så mycket längre eller i slutet av nian har jag ändå en hel del assköna minnen från den tiden. Vi hade asheta egna smeknamn, Barbie (jag såklart), Babe (Nikki) & Baywatchbangaren, hahaha. Mitt och Nikkis förstår man väl ganska bra, jag är en Barbie & Nikki är en babe (aaajjt?), fast Mp's, hahahaha! Om någon är intresserad kan jag berätta att bangaren kommer ifrån att hon alltid bangade på allt och Baywatch är en lång historia. Men kort sagt sprang MP en gång som Pamela Andersson i Baywatch när hon ska rädda någon (asså i slow motion) när MP spelade pingis. HAHAHAHHA, jag & Nikki dör fortfarande såfort vi tänker på det. Iaf, för att fira vår vänskap ska jag bjuda på en riktigt fin (läs hemsk) bild. Jag kan bara gissa vad vi måste sagt innan vi fotade den, antagligen något i stil med;

MP: Ey, Emma har värsta kralliga blomman häär :|
Nikki: Viiiissst!
Jag: Ey, grabbar vi leker blomintresseade och fotar!
MP & Nikki: jaaaaaa!
Jag: Okej, vänta lite så fixar jag självutlösare, här MP, du får hålla blomman
Nikki: Fan vad taskigt! (vårat favoritord # 1)
Jag: Okej, chilla, du kan få hålla. Är ni redo grabbar, ett två treee, nu sätter jag påå
*alla försöker posa normalt och låtsas vara asintresserade av en ful blomma*





HAHAHAHAHAHAAHAHAAH

(jag hoppas alla ser datumet, det är alltså två år sen, inget vi gör nu för tiden, haha)

Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAAHAHAHAHAHAHAHHAA ! faaaaaaaaaaaaaaaaaan vad vi va sköööna ! hahahahah !

2008-05-07 @ 19:39:04
URL: http://niicule.blogg.se/
Postat av: nicole

hahahahaha ! FAN VAD VI VA SKÖNA ! HAHAHA :D:D:D:D FETT SYND !

2008-05-07 @ 19:39:59
URL: http://niicule.blogg.se/
Postat av: Josefine

sv: åh nej! det var bästa avsnittet någonsin :D

2008-05-07 @ 19:49:32
URL: http://finy.blogg.se/
Postat av: Jen

de är säkert snyggare på dig än på mig :)

2008-05-07 @ 21:18:27
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0