tisdag

Varmt och soligt idag också, men tyvärr inte lika varmt som igår. På lördag ska det iaf bli 20-25 och sol, längtar! I skolan idag var det bara två lektioner, först svenska, sista lektionen i Svenska A, yees! Och jag kmr få mvg i slutbetyg, mvgmvgmvg, jag är asglad. Hade bara VG i nian fast jag verkligen krigade för MVG, men det var en helt störd lärare så vad ska man göra. Efter svenskan hade jag självklart hål i tre timmar, då jag satt med Paui ute i solen och pluggade lite, så nu är ena axeln helt röd. Sen så hade vi ett prov i samhäll, jag satsade inte särskilt mkt, för det kommer ändå inte ändra mitt betyg, så jag drog efter typ 25 minuter och på hemvägen åkte jag förbi centrum och fick med mej ett torrschampo. Nu så ska jag göra den sista uppgiften i skolan för det här året, svara på några naturfrågor som vi ska lämna in på lördag. Sen så ska jag äckeljobba med Nikki och då ska jag fan säga upp mej! Är asnervös för att dom kommer bli arga, haha...


puss

Kommentarer
Postat av: sophie

Grattis till mvg :)

2008-05-27 @ 20:28:51
URL: http://simonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0