Toni & Guy Refreshing Dry Schampoo



Vad?
Med tvätt och föning i väskan är du alltid redo. Toni & Guy Refreshing Dry Schampoo befriar ditt hår ifrån smuts och fett samtidigt som det ger håret en lättformad känsla med extra volym, allt på några få sekunder!

Effekt
Varför luktar alltid alla Tony & Guy-produkter likadant? Har en beach curl-spray som luktar exakt som den här. Iaf, det här är alltså ett torrschampoo (en sak men sprejar håret med om man inte orkar tvätta det på riktigt) och den luktar gott och håret får mer volym. Däremot vet jag inte om det blir renare.

Andras kommentarer
Att mitt hår luktar gott

Pris & inköpsställe
120 kr på Kicks

Soo?
Den luktar gott och håret känns ändå på något sätt fräschare, så den är helt klart värd att satsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0