bästa dagen

Dagen började ganska dåligt, men vid 15 så åkte jag till Akalla och ringde John, som var i Kista påväg hem till mej, haha. Så han tog bussen till Akalla, där jag fick en ros av hnm (bääääästa killen) och så åkte vi mot Sollentuna. Sen gick vi mot ett ställe i Edsbergsparken som vi brukar kalla för *vårt ställe*, ett ställe med lite speciella minnen. Planen var egentligen att stanna där länge, men eftersom det är så jävla kallt så höll vi bara ut ca 10 minuter, men vi bytte iaf presenter, fick en söt nalle av honom och han fick en parfym av mig. Så vi drog till centrum och skulle fika på Balders, köpte en asäcklig sak som hette typ Kärleksmums och smakade skit, fan inte värd 21 kr! Och sen gick vi hem till mej och myste i några timmar. Sen åkte vi till Kista för att äta middag och det är därifrån jag just kommit hem. Men jag är iaf jättenöjd med dagen, kunde inte blivit bättre.

ps. vi ska gifta oss nån dag.

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 22:01:36
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: J

du e bäst

2008-02-15 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0