dagens outfit

Blää alltså! Jag somnade runt 3 och sen så vaknade jag 7 och så låg jag bara och kunde inte somna om tills 9.15, då jag gick upp. Känner mej inte särskilt fresh nu alltså, och jag har en lång dag framför mej. Först ska jag & pauline göra muntliga engelska om en timme, sen ett hål och sen italienska & matte, världens tråkigaste lektioner. Och sen ska jag vara med J, myyyyyyyys. Så jag vet inte om jag skriver mer idag, gör kanske om jag får tillfälle, annars hörs vi imorn!

pusshej!

image5

Klänning - HM
Tights - Topshop
Knästrumpor- HM (så mörka, så de syns inte)
Armband - Montini

Kommentarer
Postat av: matilda

snygg klänning :)

2008-02-04 @ 01:27:13
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0