hemma igen

Hemma igen nu, jättemysigt hos J. Vi hann med att se två till Lostavsnitt och sen så låg vi typ bara och pratade och myste. Love you! Iaf, nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen så blir det inte så mkt mer, ska väl bara chilla innan jag går och lägger mej. Kan bjuda på en liten veckoplanering;

Tisdag: Lite skola, sen träna/träffa Nikki kanske?
Onsdag: Idrottsdag med skolan = skridskor på Vallen för min del. Eller mer, ta närvaro och tagga, haha.
Torsdag: Alla hjärtansdaaag! Första gången jag firar den som osingel och söta J har hittat på någon överraskning tillmej, lääängtar!
Fredag: Helgen är inte planerad än, gissar på mkt J, sista helgen innan jag åker, buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0