i'm gonna take my time

Chillar framför datan och snackar med Valeria  & Nikki. Räknade upp Nikkis strullista/sexlista från förra året, vem vill inte höra den alltså? Fast hon kmr nog döda mej då, inte värt det (A) Men men, jag ska sova senare, missar ju sovmorgonen imorn. Det är egentligen z-fm, men jag har minsann NP English Hearing & Reading då, men det brukar ju gå lätt, så jag är väl färdig där halv 10 kanske och då så blire plugg hemma innan doktorn. Btw, någon mer än jag som har problem att öppna mavalas nagellack? Måste typ alltid ha hjälp, fast det kan ju vara jag som är svag också (A)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Simon

yes, finns ju inget tråkigare än idrott. haha

2008-02-05 @ 13:54:22
Postat av: Solin

verkligen =/

2008-02-05 @ 13:55:38
URL: http://solins.blogg.se
Postat av: nicole

HAHAHAHAHAH ! emmaaa xD

2008-02-06 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0