Kiehl's Crème De Corps Soy Milk & Honey Body Polish

image12
Beskrivning:
  • With Luffa Fruit and Jojoba Butter
  • Exfoliates body skin without drying
  • Contains Pure Honey and Soy Milk Protein
  • Leaves skin soft, smooth, and primed for moisturization
  • Not tested on animals

This luxurious, creamy formula with Shea and Jojoba Butters and Sweet Almond Oil is blended with ground Luffa Fruit to exfoliate body skin without drying. With the addition of Pure Honey and Soy Milk Protein, our body polish nurtures skin, leaving it comfortably soft, smooth, and primed for moisturization.

Jag tkr; Den här produkten är känd för att lukta gott, den luktade asgott i flaskan, men i duschen luktade den bara skit och påminde om typ en exemsalva. Den gör ändå sitt jobb med att peela. Men eftersom den kostar 325 spänn, så förväntar man sej något mer, man kan lixom lägga 30 spänn på en lika bra från HM istället.

Andra tkr; Återkommer om jag får kommentarer

Pris & Inköpsställe; 325 kr som sagt, bor man i Sthlm så finns den på Mäster Samulesgatan 5 i Kiehl's egna affär, som för övrigt är jättemysig.

Betyg: känns inte som något jag kmr köpa igen alltså, blir nog hm's peeling nästa gång, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Tanci

Hej hej! Aa jag kan inte bestämma mig :(! Men den peelingen som du tipsa om kommer jag nog prova ! Men här i gbg säljer de inte KIehls! BORING!

2008-02-07 @ 08:20:15
URL: http://www.tanciii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0