lördag

J har däckat i soffan nu, så jag kan äntligen skriva, yes! (a) Igår hade vi det asmysigt, vi badade med tända ljus, åt jättegod middag och sen så såg vi lite på Charlies Änglar, men vi gav upp och båda somnade faktist tidigt, kl 12. Sen kl 7 imorse hoppade j på mej och väckte mej, så låg vi bara och myste hela morgonen. Sen åt vi en mysig fruskost, med mer tända ljus, som slutade med att vi båda somande i soffan, och han ligger ff kvar där. Snart ska jag nog försöka äta någon lunch och om typ 1½ h kmr världens bästa kompis hit. skriver senare snyggingar

puss!

Kommentarer
Postat av: Laura

Svar: haha yees! *fetto* ;) :)
åh, mysigt!

2008-02-06 @ 20:23:16
URL: http://lauraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0