ps. i love you

Filmen var verkligen inte som jag förväntat mej, i stort sett ingenting är som det är i boken, det är typ bara personerna som heter samma. Men filmen var okej iaf, fick faktist lite tårar där i början. En asbra film att se tsm med sin pojk/flickvän, för om man inte ser den tsm med den personen kmr man garanterat sakna den som fan! Men jag hade ju lilla J med mej, så det var perf. Efter filmen så stog vi och myste lite i Kista och sen drog jag hem, alltid lika jobbigt att säga hejdå... Men om 12 timmar så sitter vi på bussen tsm, så jag ska nog försöka överleva! btw så är jag skitstressad inför Lanzarote, måste hinna med att fixa mani & pedikyr och packa väskan (hah, mkt stress alltså). Fatta att om 5 dagar ligger jag på stranden, och som min kropp ser ut nu, så är det inte okej! Ska fan powerbanta (går det?) den lilla tid som är kvar. Veckoplanering;

Måndag: Skola och sen ska jag försöka träna
Tisdag: Skola och träffa Nicodemuuus (hah, aslänge sen jag använde det namnet ju)
Onsdag: Skola & mysa så mkt som det går med J
Torsdag: Skola och klistra fast mej vid J och vägra åka :(
Fredag: Lanzarote, here we come!

Kommentarer
Postat av: J

ska inte låta dej åka :D

ps. din kropp e perfekt

2008-02-17 @ 23:09:45
Postat av: Frida

Åh lanzarote, ta med mig!

2008-02-18 @ 15:46:23
URL: http://hejholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0