sondag @ lanzarote

Sitter i nan mysko spelhall, men det ar asbilligt, sa det ar vart det. Igar kom solen fram, sa vi stekte vid poolen hela dagen och sen pa kvallen akte vi till en kopcentrum och shoppade! Kopte en klanning fran Zara - kanske lite onodigt eftersom det finns hemma ocksa, men Spanien ar ju Zaras hemland, sa man maste sponstra dom, ajjt? Och idag sag likdant ut. Vaknade och gick till frukostbuffen och sen sa stek vid poolen fram till lunch och sen stek hela eftermiddagen. Nu har vi just atit middag och sant, har brant mej en del, sa det svider, snyft.

puss

Kommentarer
Postat av: pauline

emma, jag drömde om dig! vi skulle åka utomlands tillsammans så du skulle flyga direkt från lanzarote och så skulle vi träffas där (tror de va mallorca) kommer inte ihåg så mycket mer, men men... hoppas du har de bra! :D

2008-02-25 @ 11:28:52
Postat av: Rebecca

Härligt å vara i Spanien! Blir lite avis på dej :P

2008-02-25 @ 21:19:42
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Mona

bli neger nu ha!

2008-02-26 @ 00:33:05
URL: http://brandmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0