söndag

Typisk söndag idag alltså. Har gjort lite tråkiga måste-saker som att städa rummet, göra rent mimmis bur och fixa naglarna. Nu har jag just varit & tränat med Nikki @ Kungsholmen, blev ett vanligt medel idag. Kmr ni ihåg en ledare som jag skrev om i Kista? Som var asdålig och som jag aldrig mer skulle gå på hennes pass? Gissa vem som var ledare idag..., kände igen hennes namn när vi checkade in (hahaha) och sen påväg mot omklädningsrummet så gick jag & pratade och ba 'ah, hon har aslångt hår som en gammal fjortis. Hon ser helt förstörd ut och hennes pass suger'...gissa vem som kommer från andra hållet och antagligen hört allting jag sagt? HON! Fyfan vad dåligt samvete jag fick, haha. Aja, träningen var mkt roligare idag, passet var lättare grr 2. Efter det så kollade vi en snabbis i Västermalmsgallerian och sen åkte vi hem. Och nu sitter jag här & ska snart duscha, för andra gången idag, haha.

ps. JAG VILL HAAAAAAAA SOOOMMAR

ps 2. JAAG HAR SOMMARVÄDER OM 2 VECKOR, DET HAR INTE NI, HAH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0