tisdag @ lanzarote

Igar var det sadar vader, sa jag och mamma gick runt pa stan pa formiddagen, kopte en sak till John. Sen efter lunch vare lite mer okej vader, sa vi pressade en halvtimme (det var sol och regn samtidigt, men vad gor man inte for en solbranna?!) Sen sa var det val som vanligt pa kvallen, med middag och sa, blogg.se fuckade, sa det gick inte att skriva. Imorse var det daligt vader, men sen sa blev det perfekt, sa da stekte jag typ 3 timmar och sa 3 timmar till efter lunch, vilket nu gor att jag ser ut som en tomat, har brant mej i naveln och ogonen, hur lyckas man?! Men det forsvinner nog forhoppningsvis till imorn! Forresten sa snackade jag med J i telefon idag, fan vad jag saknar honom!


soliga halsningar fran lanzarote! (typisk svensk vykortshalsning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0