fredag

Aströöööött, men iaf, först nu så ska jag såklart till skolan, vi har ingen matte idag heller, så vi slutar 14.50. Då ska jag hem snabbt och fixa lite och sen så ska jag möta mamma och lite senare Natta & Cissi. Natta och jag har känt varandra sen vi gick i tvåan och var typ bästisar och förut och våra mammor är också bra kompisar, haha. Och well, då ska vi äta och sen ska vi vidare på en grej som jag inte tänker skriva här.

puss

image89

typ den nyaste bilden jag har på oss, jag & natta fjortissommaren 06. och om sogol ser det här så är du inte bortklippt för att var elak, utan för att du hatar den här bilden ;)

Kommentarer
Postat av: sogol

haha fattade det!

2008-03-14 @ 11:19:16
URL: http://peacetoyall.blogg.se
Postat av: Melina

ha en bra fredag

2008-03-14 @ 14:48:16
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Natta

bläblä(om den fulafula bilden)

2008-03-14 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0