jag är så cool

Blev en trevlig kväll i stan, träffade Natta & hennes mamma på tågstn och så åkte vi in mot stan, där vi mötte min mamma och så gick vi till Café Milano och åt, det var asgott, men vi hade inte så mkt tid, så man kunde inte riktiga äta efterrätt och sånt, snyft. Fast vi snackade om att vi fyra ska göra någon resa, typ till Italien lr Paris, en weekend sådär, skulle vara askul om det blir så! Natta är ju halvfransk, så då får man med sej nån som kan språket , hiih. Och sen så gick vi vidare till det ascoola ställe där jag har varit hela kvällen; På trollerishow! Bara så alla vet var det absolut inte min idé och jag tänker aldrig gå på något sånt igen, alla dog av garv medan jag bara satt där och ba '...', fattar serri inte vad vissa människor har för humor?! Iaf så hann vi med tåget hem och nu sitter jag här bara och ska gå och lägga mej tror jag, höll på att somna förut

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0