Nivea Visage Young Be Beautiful

image130

Vad?

NIVEA Visage YOUNG har utvecklat ett 3-stegsprogram som matchar särskilda behov hos unga tjejer. De är enkla att använda och väldigt effektiva. Den oljefria cremen Be Beautiful! absorberas direkt och ger maximal uppfriskning och fukttillskott åt huden. Färgpigmenten sprids, balanserar ojämnheter och smälter in med hudtonen. Resultatet syns direkt: En fräsch och len hy med naturlig utstrålning.

Effekt
Krämen är brun, wtf?! Tydligen så är det en foundation/ansiktskräm, vilket känns lite överdrivet. Men iaf, först så blir man helt brun i ansiktet, men sedan så går krämen in i huden snabbt och gör den len. Det här är sista steget i ett 3 stegsprogram, men eftersom jag redan har en rengöring jag tycker om, så skiter jag i dom andra produkterna.

Andras kommentarer
Att min hud är len

Pris & inköpsställe
Jag köpte min på Åhléns för 55 kr, annars finns det säkert överallt, typ HM, Kicks osv.

Soo?
Asdålig, jag betlar ju lixom inte för att få en asdålig foundation, som gör så att man går runt med värsta foundationranden, eftersom den bara finns i en färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0