typisk jungfru

image117


När jag var hos mormor så läste jag i en bok hon hade om astrologi, det stog massor om hur man var som person i alla olika stjärntecken. Jag är ju jungfru och shit, allt jag läste stämde exakt, tex 'du är perfektionist, du klarar inte av att inte ha ordning och reda. Du avskyr när det är smutsigt, du är arbetsnarkoman' (kanske inte stämmer riktigt :/). Sen så stog det om hur man var som liten och det stog typ 'jungfrubebisar är väldigt renliga, älskar att bada och pottränas ovanligt snabbt' och när jag frågade mamma så sa hon att jag var helt onormalt snabb, haha! Det stog lite om mode också, det stog att jungfrun älskar prickigt och plisserat, hahahaha, boken var från 1985, så det förklarar nog lite. Fast jag hade faktist en plisserad prickig kjol förut som jag aldrig använde, lol.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0