holla at yaa

Skoldag som vanligt idag då, med matte och italienska. När jag och P slutade vi halv 12 så åkte vi in till stan och käkade såklart på Donken. Sen så gick vi till AA och jag köpte en kjol som jag ääälskar, den är helt perfekt, svart och kort! Och sedan gick vi till Beyond Retro, hittade inget intressant förutom ett genomskinligt paraply som jag är lite sugen på att köpa, för Carrie's i SATC är så coolt. Aja, iaf sedan gick till Lisa Larssons och där köpte jag en väska, jippi, en blå handväska typ (nu lät den asful, men den är snygg irl). Well, sedan tog vi bara tåget hem, fast vi ska ses igen om två timmar, för då ska vi på Aerobics, jippi!

puss

Kommentarer
Postat av: The City

Låter som du har shoppat mycket fint :)

2008-04-02 @ 20:32:19
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0