måndag morgon

Blev väckt kl 7 av att världens mest högljudda man kom in och började prat/skrika (en rörmokare alltså, inte en helt okänd, haha). Fast sen lyckades jag somna om till 8.15, men då kände jag mej pigg, så jag gav upp min sömn och gick upp. Vi har fyllt jacuzzin med vatten, så att jag ska kunna använda det till att tvätta mej, spola i toan & sånt där. Jag hoppas bara han fixar allt idag, det är redan asjobbigt och vatten över hela badrummet typ. Men jag ska ändå iväg snart, om två timmar ska jag träffa Pauline & Ellinor, vi ska till stan och dom skulle shoppa typ, jag ska spara cash. Sen så kl 15 har jag min arbetsintervju i Kista och efter det så ska jag hem till John.

puss

image237

skinnjacka - hm
hoodie - annas
klänning/topp - hm
tights - hm
rosa keds - köpta i london

fast jag vet inte om jag ska köra på det här, kanske blir lite varmt, tar nog jeansjackan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0