askonsdag

Haft en jättebra dag idag. Började imorse med ma-prov, som kändes bra, utom en uppgift. Sen en halvtimmes italienska och sen fick vi sluta. Söta J bjöd mej på lunch i centrum och så köpte vi semlor och gick hem till mej. Hemma hos låg vi bara och myste jättelänge, spelade lite gameboy,haha, mogna ftw! Sen eftersom båda vi var så trötta så sov vi faktist en timme, mellan 16-17, jätteduktigt för att vara nån som inte kan sova på dagen (jag alltså, j sover överallt och hela tiden, haah). Ah, och sen så gick han hem och jag saknar honom nu, han är verkligen den person som får mej att må bäst i hela världen. Well, resten av kvällen ska jag bara chilla vid datan, ta en dusch & sen så tänkte jag se på en ny serie som börjar på SVT och heter Tudors. Slutar inte förrän 23, så jag gissar på extrem trötthet imorn med, vill ha soooovmooorgooon!  :( Imorn har jag btw bara en lektion också och slutar kl 10. Eller jag har egentligen 4 h's hål och sen ska vi se på film på engelskan, men snälla mamma låter mej slippa, så jag ska träna med Nikki, skivstång it is!

puss, fast bara till j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0