dagen

Jag & Nikki träffads 12, satt oss på donken och snackde och pratade. Sen shoppade vi lite, fick med mej en tröja. Sen gick vi till Kiehl's, där jag köpte en peeling (skriver om den senare) och så fick jag även gratisprover på body lotion, schampoo, balsam & styling, värsta snällt. Sen så åkte vi till Kista, där Nikki köpte en mascara & ett par strumbyxor. Sen hem till moi, där vi sa hejdå till min familj som åkte iväg, läskigt tkr jag, är rädd att något ska hända dom sådär :( Aja, sen resten av kvällen chillade vi, såg på två filmer; Tsatsiki, Morsan & Polisen ( sköönast) & en som hette 'The thing about my folks' ( halvbra -.-) och nu har hon just gått hem. Så jag sitter här helt ensam och ska sova ensam, snyft, kmr inte kunna sova för jag är rädd för spöken & shit. Aja, dags att hoppa in i duschen och raka benen etc.

pusshej!

image4

Hoodie - Babyphat
Linne - Indiska
Jeans - HM
Pumps - Bianco

+ fjällisen.


ps. jag ska slänga min hoodie, om det är någon som är intresserad av den & vill ha den, så skriv. det är inget fel på den, bara att den är helt för kort i armarna för mej.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: pauliiiinee

får man den gratis? :O i så fall är den MIN!

2008-01-31 @ 21:59:22
Postat av: emma

hahaha, ah, du kan få den, skulle ju ändå slänga den så xD

2008-01-31 @ 22:19:31
URL: http://emmisftw.blogg.se
Postat av: mona

nej dumma pauline :( jag ville ha den :(:(:(:(:(:(:(:(

2008-02-01 @ 15:01:22
URL: http://brandmaan.blogg.se
Postat av: pauline

mohaha :D sitter i min nya kofta just nu (A)

2008-02-01 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0