lördag


Ganska så händelselös dag idag. Jag har jobbat en del, hunnit med att sola två timmar igen (imorn blir det kallt igen, suck) & så har jag övningskört. Jag körde från Kista genom Husby, utanför Akalla och över vägen bort till Bögs Gård och sen hem till mej. Lite svårt att hänga med om man inte bor i S-tuna kanske, men det var iaf skitläskigt, massa bilar och sånt där, aah! Sen så såg jag på en film också, som hette Lawn Dogs. Den var skitdålig, en såndär djup film som jag är för blond för  (haha), nej men en ung Mischa Barton (filmen var från 97, så hon var 11 år) spelade nån liten störd unge som blev kompis med en kille som var typ 20 och så jaa, hände inte så mkt mer, konstig handling, haha. Efter det så tror jag att jag jobbade och lite sånt och nu har jag just sett en till film, Paranoid med Jessica Alba. Hon spelade typ en modell som blev kidnappad av några människor, det var en Stephen King-film, så den var ganska scary, jag hoppas jag kan somna nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0