mina favoriter!

Bästa mikromaten: Oj..jag älskar micron, jag micrar allt, haha. Jag brukar micra köttbullar istället för att steka, men bästa maten vet jag faktist inte.
Favoritförort: SOLLENTUNA FTW!
Fikar gärna på: Coffeehouse by George, finns bland annat i Souk
Bästa lunchstället: Donken (A)
Senast Stockholmsupptäckten: Birger Jarlsgatan! Det känns som man är typ i Spanien när man går där (iaf på sommaren)
Senast sedda utställning: Oj, ingen, utställningar är inte riktigt min grej
Läser just nu: Två böcker faktiskt. "Jacobys hus" av Isaac Bashevis Singer & den andra har min syrra visst tagit med sig, men någon engelsk bok av han som skrivit "A walk to remember" (det var en bok innan det blev film)
Läser helst: Allt, fast helst sköna ytliga chicklitböcker, haha!
Favoritråvara: Tomater <333
Favoritmärke: Jag älskar Chanel, även fast jag inte har något därifrån, men en dag så..
Modeförebild: Jag har asmånga! Lindsay Lohan, Mischa Barton, Nicole Richie, Hayden Panittiere, Hilary Duff, Sienna Miller, Rachel Bilson, Kirsten Dunst, Kate Moss, Blake Lively, Ashley Tisdale, Vanessa Hudgens & MKA Olsen
Motionerar: Ja, men nu har jag sommarpaus (= jag är för lat för att cykla itll Kista för att sedan träna och cykla hem)
Lyssnar på: Shakira!
Dansar helst till: Fjortisdunk <3333
Senast köpta musik: Typ Hilary Duffs CD år 2006
Favoritskor: Bekväma faktist, typ Keds
Mest överskattade affär: Vad svårt! Natahlie Schutermans webshop kanske, dom har typ 3 plagg till salu, haha
Klädkonto per månad: Inte så mkt, 500-1000
Det dyraste jag köpt: Min fjällräven
Mitt sämsta köp någonsin: Många! Typ två par högklackade stövlar och 5 par högklackade pumps jag kanske använt en gång var.
Senast secondhandfyndet: Min fejkade Diorhandväska, men den ser faktist äkta ut
Senast impulsköpet: Godis
Senast fyndet: Haha, jag fyndar typ aldrig
Favoritprodukt på apoteket: Hm, idomin? Haha, nej, men typ tamponger & tandkräm?
I dvd-spelaren/datorn: Just nu Bobby med bla Lindsay Lohan
Favoritfärg: Rosa
Andvändbar pryl: Min mobil, jag är beroende.
Mode jag aldrig vill se igen: Det där går inte att svara på. Jag tkr vissa saker var skitful i början när dom blev mode (tex ballerina & struprörsjeans) men nu har jag ju det själv typ varje dag, så man anpassar sig.
Värsta huvudbonaden: Bandana på killar utan att ha en keps över (inga namn nämnda..)
Bästa huvudbonaden: Stråhatt är riktitg snyggt, om man vågar dvs
Favoritaccessoar: Accessoarer är inte min grej, men örhängen?
Transportmedel: Buss (</3)
Återvinner:  Flaskor och sånt där
Bästa kaffet: Jag avskyr kaffe
Senast sedda teaterföreställning: Typ den på vår skoavslutning om den räknas?
Hejar på/håller på: AIK since 1995  (alltså sen jag var fyra år, jag vet att AIK grunades 1891)
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Lyssnar på i-pod

Kommentarer
Postat av: V:et till E:et

åh! jag har velat se den där Bobby-filmen hur länge som helst! är den bra?



Hihi^^ inga namn nämnda xD jag vet iallafall vem du menar stolt



Puss på dig!

2008-07-03 @ 16:51:49
URL: http://rookiecookie.blogg.se/
Postat av: E:et till V:et

hihi, aah, den var bra :D lite svår att hänga med i bara ( d är typ 10 olika historier som blandas med varandra) men annars bra och sorgligt slut, snyft :(



puss puss :D

2008-07-03 @ 16:59:57
Postat av: Josefine

svar: Haha, tack :)

2008-07-03 @ 17:16:45
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0