torsdag

Jag är glad, lilla Annapanna ska komma hem imorn! Hon åkte tillbaka till sitt läger igår, men hon ringde idag och sa att hon inte klarar av att vara där (hon har ont osv) så pappa ska åka ner och hämta hem henne imorn. Han frågade om jag ville följa med, men att gå upp kl 5 på morgonen för att sitta i bilen 10-12 h på en dag känns inte så lockade, haha. Jag får ta hand om henne när hon kmr hem istället. För er som har missat det är Anna alltså min syrra, fast hon är nästan som en tvilling ibland, jag är född i aug 91 och hon i jan 93, vilket betyder att det bara är 17 månader mellan oss, alltså är vi psuedotvillingar (syskon som är födda så nära varann kallas det). Aja, jag har saknat henne iaf :)

puss



här är jag tre år och lilla annapanna 1½


och här är vi 12 snygga år senare, haha! bilden är ifrån förra sommaren (jag är alltså 15, eller påväg att fylla 16 och hon är 14), inte väldens aktuellaste bild, men alla som är tagna senare är för fula för att visas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0