chicklit

En sak många nog inte vet om mej (förutom mina närmaste) är att jag verkligen älskar att läsa. Det var mer när jag var mindre, då kunde jag läsa 6 böcker på en dag (ca 200 sidor i varje bok, jag driver inte) fast nu läser jag mer när jag hinner. Fast jag läser helt överdrivet snabbt, så alla böcker tar slut jättesnabbt, i-landsproblem eller vad?! Aja, jag har iaf just beställt hem lite nya böcker, egentligen kan jag läsa vad som helst (utom typ skräck), men den här gången blev det 4 chicklitböcker, perfekta i sommar!



the ruling class - francine pascal
oliva joules fria fantasier - helen fielding
samvetets röst - helen fielding
bridget jones's guide to life - helen fielding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0