fredag

Äntligen fredag! Dagen har som vanligt spenderats med jobb, först två timmar på Skatteverket, sen lunch på Sandys och sedan fyra timmar på mammas jobb. Cashflow 25/7 FTW! Efter jobbet så åkte jag hem tillsammans med mamma, vi stannade på Yves Rocher för att hämta ut min födelsedagspresent som jag får för att jag är medlem där. Fast lite tidigt kanske, på måndag är det två månader tills jag fyller år, haha. Sedan så åkte vi hem och så åkte vi och hämtade ut min älskade Vince-kofta som kommit och den är helt perfect! Visst, den kostade en del, men det är den lugnt värd, den här kan jag använda minst 1000 grr! Efter det så åt vi middag och sen har jag suttit och snackat med familjen bara. Tråkiga jag stannar hemma ikväll, men jag har ändå jobbat 4 dagar den här veckan, så jag är trött. Det går någon film på nian kl 21 som heter Mycket väsen för ingenting, som är en Shakespearefilmmatisering som jag nog ska se.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0