I'M BACK!

Yes, jag är tillbaka! Jag förstår att alla mina fans (= pauline) har saknat mej otroligt mkt under veckan som gått. Jag har inte skrivit eftersom det hänt massa saker i mitt liv den senaste veckan, men nu har allt lugnat ner sig och blivit som det ska vara igen, så nu kommer ett låååångt inlägg för att uppdatera! Jag kan väl berätta vad jag gjort under den senaste blogglösa veckan, haha. I fredags så var jag först och solade med mamma, sen så träffade jag Nikki i stan så åkte vi hem till henne och på kvällen till en fest i Älvsjö där vi träffade hennes kompisar Sophia & Joy, eftersom Nikki var ensam hemma sov jag kvar till lördagen. På lördagen åkte vi till Flatenbadet och solade, sen så hände inte så mycket mer, haha. I söndags jobbade jag, sista dagen, tack gud att jag aldrig behöver gå tillbaka dit! Efter jobbet drog jag med Nikki till Skarpan, vi träffade hennes kompisar Natascha & Hanna och sen så sov jag kvar till måndagen. Då gick vi upp tidigt (eller typ halv tio) och så åkte jag med henne till skolan, jag var ju tvungen att testa deras matsal eftersom Farsta Gymnasium har Sthlms finaste skolmatsal (och det är typ det enda bra, moahaha!). Nej, men den var jättefin, vi åt lunch med hennes kompisar Tatti & Sofia (?) och sen shoppade vi lite i Farsta Centrum och sen så drog jag hem till mej. I tisdags var jag & tränade med mamma, och igår gjorde jag inget mer än att ligga hemma och kolla på SATC. Idag så har jag varit i Akalla hos John, vi hade det jättemysigt, jag var världens snällaste och lät honom kolla på de båda tråkiga EM-matcherna, även fast jag var en attentionwhore och snodde all uppmärksamhet, haha ;) Aja, ska uppdatera strax igen med massa bilder och lite sånt där,

pusshej!



kofta - annas
linne - gina tricot
jeans - gul & blå
keds - köpta i london

+ väska - lisa larssons

Kommentarer
Postat av: pauline

yaayy :D:D:D:D:D:D SHE'S BACK! :D

nu är jag lycklig igen :)

<3

2008-06-12 @ 23:35:07
Postat av: effi

Fint :)

2008-06-17 @ 16:00:53
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0