lista

Nämn någon som gjorde dig glad igår? John :)

Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov ffs

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Läste en bok

Det sista du sa högt? Vafan

Vad har du druckit idag?
Vatten och äppeljuice

Vad var det senaste du köpte? pommes frites & en cola

Vad är det för färg på din ytterdörr? mörkbrun/svart

Vad är det för väder hos dig just nu? 21 grader och mulet

Godaste glass-smaken? choklad <333

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

Sover du tungt? Nope, jag vaknar av allt, d är fett jobbigt

Drömmer du mycket? Yes

Mardrömmar? Inte så ofta

Vilket ämne är roligast i skolan? Svenska typ

Trivs du med ditt jobb? Hah, thanks god så är jag arbetslös!

Favoritklädsel? Känner mej alltid bekvämast i jeans

Favoritlåt just nu? Gud vad svårt, forever med chris brown kanske

Vad ser du om du tittar åt höger?
Dörren, garderober, skrivaren, ett bord osv

Vad gör dig glad just nu? Pengar

Vad ska du göra härnäst? Ringa mamma och boka biljetter till SATC-filmen

Höger- eller vänsterhänt?  Höger

Humör just nu? Hungrig!

Favoritgodis? Choklad

Klädsel just nu? Tofflor, hotpants & en t-shirt

Musik just nu? Ingen musik på

Sommarplaner 2008? Mysa, åka till Mallis & övningsköra (som jag ff inte börjat med..)

Hur många kuddar sover du med? 2 riktiga och en *prydnads*

Spelar du nåt instrument? Hah, jag spelade blockflöjt i tvåan-trean

Morgon- eller nattmänniska? Morgon

Vilka är viktigast för dig? Att jag & mina nära mår bra

Bio eller promenad? Bio lätt

Är du kittlig? Nja, beror på vilket humör jag är på

Snarkar du? Nä, jag har tydligen konstiga ryck när jag sover (enligt John, haha)

Stjärntecken?
Jungfru

Äckligaste insekten? Alla!

Vad vill du jobba som? Jag vet inte, något med språk kanske, journalist..eller något med mode, jag vet inte!

Stökigt eller välstädat?  Välstädat

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Aldrig

Anser du att du är stark? Nej, mina armar är som spaghetti

Vad gör du om du får hicka? Får panik och tror den ska stanna i 18 år

Vad längtar du mest efter just nu? Mat!

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej, det är Emma

Hur svarar du i mobiltelefonen?
Hallå?/Hej, det är Emma

Antal timmar sömn inatt? 8

Sov du ensam? Ja

Vem sov hos dig senast? John tror jag

Vad ser du fram emot? Att jag ska få äta mat <3

Vad vill du ha just nu? Mat & pengar

Vilken buss åker du oftast?
179 <3333

Vilken årstid är det nu? Sommar

Anser du dig själv snygg? Sexbomb

Har du varit kär? Såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0