lördag

Jippi, jag har övningskört! Jag & pappa åkte till Lunda Industriområde (tips från Pauline, hihi) och så hittade vi en parkering. Det första pappa säger är typ "håll ner kopplingen" jag ba "vilken är det? :S", hahaha, bästa början! Iaf, jag lyckades köra runt i cirklar både på ettan och tvåans växel och så lyckades jag stanna ganska smooth, så det var en bra första gång. Bättre än Paulines iaf, hahahaha ;) Eftersom det är bara jag & pappa hemma (min syrra och mamma är och hälsar på släktingar i Norrland) så åt vi lunch på Donken och senare ska jag följa med honom och handla, haha. Sen ikväll så är det en till bra film på tv, Kate & Leopold kl 21 på trean, den ska jag lätt se! (screw fotboll!)

puss!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Verkade ju som det blev en bra första gång :)

2008-06-14 @ 13:30:23
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: sophie

Svar: Det är super gott och enkelt :)

Övningskörde också för första gången för någon vecka sedan ;p

2008-06-14 @ 15:44:42
URL: http://simonssons.blogg.se/
Postat av: PAULINE!

eftersom jag blev helt nedtryckt i det här inlägget måste jag bara klargöra en sak för alla:

JAG ÄR BRA PÅ ATT KÖRA NU, KÖRDE SENAST IDAG I 140 PÅ MOTORVÄGEN! :D

2008-06-15 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0