Nouba Earth Powder



Vad?
Handtillverkat solpuder med naturliga mineraler.

Noubas grundare Rosy Armanini var den som uppfann solpudret. Produkten var unik och blev snart en succé världen över! Noubas Earth Powder är ett solpuder som gör dig piggare och vackrare på rekordtid. Svep solpudret över hela ansiktet med en puderborste och du får omedelbart en jämn, naturlig gyllenbrun hudton över hela ansiktet!

Det är superenkelt att applicera. Solpudret kan även användas som ett rouge för att forma ansiktet och förhöja kindbenen. Välj mellan skimrande och matta nyanser för alla hudtoner.


Effekt
Jag ser inte så jättemkt skillnad alltså, men huden glänser lite extra och jag tror man ser lite brunare ut.

Andras kommentarer
Att jag ser brunare ut

Pris & inköpsställe
230 kr på Kicks

Soo?
Det är ju inte billigt alltså, men det är ju det man får betala om man ska ha mineral-smink som är det bästa emot huden. Jag tkr det är värt att satsa på, för det är iaf kvalité!

Kommentarer
Postat av: pauline

mineralsmink is the shit! jag får såå mycket bättre hy av det :)

2008-06-12 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0