the shit

DIG:
1. Hur lång är du? 169 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Rik!
3. Vad pluggar du? Sam fred & konflikt
4. Har du långt hår? Jag tror det (?)
5. Vilken hårfärg har du ? Ljusbrun
6. Sminkar du dig? Ja
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita
8. Har du kysst någon idag? Nej


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Beror på
3. Vad pluggar du? Sam fred & konflikt
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejdå, ha det så kul!
5. Hur många ställen har du bott på? Två
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Varierar
7. Vilken familjemedlem är snällast? Varierar
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag & Anna såg en film tsm i måndags, haha ;)


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Igår tränade jag med Pauline
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Nicole
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst ? Madeleine, sen jag var 1 år och hon nyfödd ;)
6. Vem känner dig bäst? Nicole/John
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Det beror på. Om hon redan köpt tröjan skulle jag inte säga nått, men om den skulle gå att lämna tillbaka så skulle jag lätt
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Det beror väl på vad man menar med annorlunda, annorlunda kläder är ju oftast fula och vem vill ha fula kläder?
3. Vara dig själv? Japp
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Vågar gör jag väl, men jag gör det inte
6. Pierca dig? Ja
7. Ha sex på offentlig plats? Ja
8. Vara omogen? Ja
9. Äta småkryp? Gud nej


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Kommer inte ihåg
2. När var du på semester senast? I februari, på sportlovet
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit/grön & den andra är vit (?)
4. Är ditt hår tråkigt? Det är som Carries i första säsongen av SATC, stort & all over the place
5. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Senast typ 1
6. Hur ofta duschar du? Varje dag


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack så mycket! Hoppas du får en bra dag nU! kram

2008-06-14 @ 11:27:29
URL: http://bellablogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Haha, då har du snart magsåret som ett brev på posten ;)

2008-06-14 @ 11:42:44
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0