those where the best days of my life

HEJ BLOGGEN OCH ALLA MINA FANS! Hah, nu så är jag hemma igen. Vi fick kontakt med killarna, så på tåget in mot stan så mötte jag Jonathan & Ryan. Vi åkte in, dom gick iväg lite och jag mötte Nikki. Sen så ringde vi dom typ fem min senare och hookade up (mitt nya favoritord) med dom vid Donken, där Nikki åt och vi kollade på, haha. Fast jag stödåt en glass, snälla jag. Sedan så tog vi tuben till Danderyd sjukhus och mötte Alvaro, som slutat jobba. Vi fem åkte hem till Alvaro i Väsby och såg på massa youtubefilmer på hans tv, haha. Sen så skulle Jonathan & Ryan till stan och se på fotboll, så då åkte jag med dom och hoppade av i S-tuna, orka EM, gaah!

puss


lite dragen kanske? haha


jonathan & ryan väntar på alvaro


ryan, jonathan & nikki


ryan, jonathan & jag (jag bytte kläder efter min outfitbild, haha)


nikki är en sexbomb, men vi älskar henne ändå :) 


alvaro, ryan & jonathan, c0000la


jag & nikki blir så jävla bra på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0