hemma.

Just kommit hem från stan då, där jag var med Nikki. Först åkte vi till Östermalm för att kolla efter min sak, men den fanns inte, så vi åkte till Slussen, och där fanns den inte heller. Ingen av personerna i butikerna hade ens hört talas om den, och cosmopolitan sa fan att de sålde den?! Så nu är jag sur och ger upp och pallar inte leta mer, blä.  Well, efter det så letade jag efter skor på Topshop & Zara, d e fan omöjligt att hitta ett par under 500 kr?! Och tjaa, sen satt vi på donken, en cp tant lackade på oss för att vi snackade om grovt våld, hon tyckte att vi skulle dö i en jordbävning, haha, rip oss. Har en film på henne, ska ladda upp den tror jag, haha!

puss



1. jag & älskling i fredags
2. sexbomb i fredags
3. cp-kärring @ donken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0