jättekul

Ta fram din mobil och öppna telefonboken

Har du kysst nummer 7?
Hilal, HAHA, nej

Brukar du vara med nummer 19?
Mamma, eftersom vi bor ihop så ja ;)

Gillar du nummer 25?
Morfar, tss, sådär

Är nummer 3 din bästis?
Annelie? Haha, nej, det är min frisör

Är nummer 18 en sötnos?
Madde? Jaadå, e hon väl

Är 6 en person du hatar?
Hem, haha, nej

Älskar du nummer 16 ?
Kundservice. Nej och vad tråkigt det här va -.-

Är nummer 22 bäst?
Mishi. Nej, jag är :D

Var du med nummer 23 idag?
Mobil info, blööö

Går nummer 5 i samma klass som dig?
Farmor, boooring igen

Har nummer 30 en likadan mobil som dig?
Necher, ingen aning, inte senast jag såg hans mobil iaf

Är sista numret sämst?
Yousef, haha, nä

Är nummer 38 äcklig?
Spöket. HAHAH, vf tror ni han kallas spöket?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0