you don't know what you do to me

Redovisningen imorse gick väl okej, hade typ gjort som alla andra. Sen på hålet var jag med P och sen hade vi natur, som är världens tråkigaste lektion och jag fattar redan ingenting, hoppas verkligen jag får g! Men jag skyller det på att för det första har jag haft no på engelska sen sjuan och att Sis no-lärare inte direkt var bra, haha. Och till sist hade vi samhäll, som antagligen var dagens mest okej lektion. Efter skolan gick jag till centrum en snabbis med J, eftersom jag var tvungen att handla lite, eftersom jag ska laga middag ikväll. Och så ska jag sätta igång med no'n, har äntligen lyckats få hem rätt papper!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0