så ere

För 5 år sedan...
Var jag en pluggstönt som gick i femman och trodde jag var ascool, haha.

För 3 år sedan...
Så höll jag på att sluta sjuan. Jag hade väl börjat mogna lite mer, raka benen och allt sånt där, men jag var fortfarande ganska osäker på mej själv.

För 1 år sedan...

Så vare slutet av nian, jag var en liten dum blondin och var väl egentligen inne i min fjortisperiod.  Jag ville verkligen aldrig att högstadiet skulle ta slut. Och fortfarande så saknar jag nian aaasmkt!

För 3 månader sedan...

Mitt av januari, massa äcklig snö säkert och jag längtade galet efter sommar.


Igår...
Var jag ett tag med min pojkvän. På kvällen slappade jag och läste Cosmo.


Imorgon...
Jobbar jag 12-19 och kmr dreggla över solen utanför fönstret.


Om ett år...
Är jag förhoppningsvis nöjd med alla val jag gjort inför tvåan. Jag är fortfarande skitsnygg (hahahaha) & jag hoppas verkligen att jag & John går mot vårt andra år som tsm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja saknaaar också niaaan :(

2008-05-10 @ 20:35:54
Postat av: Laura

svar: tack :)

2008-05-10 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0