träääning

Eftersom jag dissade P i förra inlägget och sa att det skulle bli kul "hoppas jag" så kan jag ju säga att det faktist var kul. Vem har inte kul med Pauline?! Vi fick reda på att Biffen gymmar, det var ännu mer kul, haha! Innan träningen så skulle jag träffa Natta lite, men hon råkade ta en för tidig buss (typiskt Natta, HAHA!), så hon fick vänta på mej i Kista. Men vi snackade lite och så visade jag henne till mitt jobb, eftersom hon skulle på intervju där idag. Jag är så jävla skön, jag drar dit typ alla jag känner, haha, fett synd. Och ja, sen tränade jag som sagt och nu väntar jag på middag. Sen blire dusch, kanske Outsiders & definitivt Cashmere Mafia.


puss


Kommentarer
Postat av: Natta

vadå typiskt Natta, nu förstår jag inte vad du menar vad menar du emma vad menar du!? :'(

2008-05-13 @ 18:07:26
URL: http://nattaaas.blogg.se/
Postat av: emmmaaa

aaw, förlåt:D :$

2008-05-13 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0