ACO Cliniderm Gentle Volume Mascara

image210



Vad?
Cliniderm Gentle Volume Mascara förlänger fransarna och ger volym. Gentle Volume Mascara är extra skonsam för känsliga ögon. Den innehåller noggrant utvalda pigment, inga fibrer som kan irritera ögonen och är oparfymerad. Mascaran är lätt att tvätta bort för att skona ögonen.

Effekt
Jag har inte känsliga ögon, men jag tänkte att jag skulle testa den här mascaran för att jag hört att den är bra. Det är den inte. Den ger ingen som helst volym och jag ser helt seriöst inte nån skillnad på fransarna, dom ser helt osminkade ut.

Andras kommentarer
Jag ser helt osminkad ut.  

Pris & inköpsställe
109 kr på Apoteket/Apoteket shop

Soo?
Absolut sämsta mascaran jag testat, skulle inte rekommendera någon att köpa den förutom möjligtvis folk med känsliga ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0