ascoolt tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år?
21 ½

2. Hur lång är du?
169 cm

3. Vilken är den senaste filmen du sett?
Grottbjörnens folk

4. Vem ringde du senast?
John

5. Vem ringde dig senast?
Jag vet inte, ett mobilnummer och jag svarade, men jag har ingen jävla aning om vems det är, hah, dåligt minne

6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha duktig :)

7. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

8. När såg du senast din mamma?
Igår kväll

9. Vilken ögonfärg har du?
Blå/görna

10. När vaknade du i dag?
6.30 (vaknade innan klockan ringde)

11. Hur stor är din säng?
har en 120 cm

12. Har du stationär eller bärbar dator?
3 stationära och en bärbar, nu använder jag en stationär

13. Sover du med eller utan kläder på dig?
Haha, något har jag alltid på mej iaf

14. Hur många kuddar har du i sängen?
2 och sen en prydnads också

15. Vilka städer har du bott i?
Stockholm (kungsholmen) & sollentuna

16. Är du social?
jag vet inte, om jag försöker så är jag det nog.

17. Tycker du om kaffe?
Nej

18. Vad dricker du till frukost?
En yoggii yalla eller äppeljucie

19. Sover du på någon särskild sida?
Mest åt höger

20. Kan du spela poker?
Nej

21. Tycker du om att mysa/kela?
Äääälska!

22. Vill du ha barn?
yes, tre st. helts tvillingar

23. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och en del italienska och spanska

24. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng

25. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder <3333

26. Äger du dyrbara smycken?
jag har ett från chanel, det är väl det dyrbaraste

27. Kan du rulla med tungan?
nej, jag har fel gener, hah

28. Vem är den roligaste människan du känner?
jag såklart!

29. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min klänning har röda blommor på sej & jag har en röd toffs i håret

30. Vilken var den senaste boken du läste?
Mammutjägarna

31. Läser du dagstidningen?
jag brukar bläddra igenom DN

32. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper?
Min matddagbok

33. När sov du senast i ett tält?
Hah, jag är inte typen som sover i tält, så aldrig

34. Vem var det som senast gjorde något extra snällt för dig?
john & martin väntade på bussen med mej :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Rolig lista, har gjort den förut!

2008-04-25 @ 15:12:59
URL: http://livetenligtfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0