can you handle this?

Nu kommer det nog bli ett långt inlägg, men okej. Jag kom till L'oréal och där träffade jag två till modeller som hette Amanda & Malin, fast de var typ 30. Vi satt och väntade och sen fick vi gå in i ett rum bakom där det fanns en säljare hos L'oréal och sen även 4 frisörer från en salong som var intresserade av att köpa färg från L'oréal och typ ville se hur man applicerade färgen och hur resultatet blev. Så dom gick igenom våra hår och så typ frågade dom om man hade några önskemål, jag önksade såklart blont, men dom sa att mitt hår inte klarade det, så föreslog dom rött (jag sa nej!) och sen bestämde dom sig för en ljusbrun toning. Iaf, det var två frisörer som höll på med mitt hår och dom tyckte det blev assnyggt, men helt seriöst ser jag inga jävla skillnad -.- Dom var iaf snälla och plattade det åt mej och gav mej gratisprodukter :) Well well, sen så åkte jag till skolan och försökte äta med P, men det var så jävla äckligt så jag klarade inte (hahahaha, maten, inte pauline :D). Efter skolan åkte jag hem till John och vi har bara myst, gick en promenad till Burger King, haha. Nu har ajg massa bilder också, be nice!

puss

image172image173image174image175image176image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mejl: (helt onödigt)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0